برای تیتو؛ ماموریت غیر ممکن 2 توسط مرد شماره 2
تاريخ : چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:تیتو ویلانوا,بارسلونا, | 14:36 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

پپ که رفت دلهره هواداران را فرا گرفت. مربی رقیب همچنان آقای خاص بود و تقابل با او جرات و جسارت می خواست. مورینیو به شدت توان رقبایش را می گیرد و این روش مبارزه اوست. و به همین دلیل به نظر نمی آمد تیتوی بی نهایت آرام از این رویارویی سربلند بیرون آید. ولی به واقع این مساله برعکس شد. آرامش و تمرکز کاری مربی کم نام و نشان کاتالان ها کاری کرد که لیگا به نیمه نرسیده، آقای خاص مغرور بدجور از میدان به در شود. تیم تیتو از ابتدای فصل پشت سر هم پیروزی داشته و بازهم برای کسب پیروزی انگیزه دارد.

نیم فصل تمام شد تا نوبت به خود ویلانووا برسد. تیتویی که به خوبی از پس جانشینی پپ بر آمده حالا با یک بیماری سخت، دست و پنجه نرم می کند. بیماری ای که به مانند جانشینی پپ، غیر منتظره و تردید آور است. ولی تیتو در زمین بازی خلاف پیش بینی ها عمل کرد. پس می تواند در میدان مبارزه زندگی نیز همه را غافلگیر کند.

غلبه ی او بر بیماریش یک ماموریت دیگر است. مرد میان سال لاغر اندام می خواهد یک بار دیگر مبارزه کند و در حالی که همگان مردداند بار دیگر همه را با موفقیتش شگفت زده کند. با این تفاوت که این بار نه فقط مسی، ژاوی، پویول، اینیستا و بارسایی ها یارش هستند که تمام فوتبالی ها برای موفقیت و سلامت او یاریش می کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ